

Jak działa OUTLET?
Nasz Sklep Outletowy specjalizuje się w sprzedaży produktów wyprzedażowych, pochodzących z:
- Likwidacji sklepów i hurtowni
- Wystaw sklepowych oraz prezentacji produktu
- Końcówek kolekcji
Każdy z takich produktów trafia najpierw do serwisu, gdzie jest dokładnie czyszczony i sprawdzany pod kątem technicznym (sprawdzanie poprawności działania) i wizualnym. Po przejściu procedury serwisowej towar jest pakowany, nadana zostaje mu Grupa Produktu i jest gotowy do sprzedaży.
Grupy produktów
W zależności od przebiegu procedury serwisowej i wyglądu wizualnego, produkty trafiają do jednej z grup:
Do grupy A trafiają towary Nowe - nieuszkodzone wizualnie. Są to głównie ostatnie sztuki z końcówek kolekcji lub towar powyprzedażowy.
W tej grupy znajdują się produktu nowe z drobnymi "uszkodzeniami" wizualnymi, nie wpływającymi na działanie produktu. Takimi uszkodzeniami są np: drobne rysy czy zadrapania na obudowie lub wgniecenia powstałe na skutek transportu lub eksploatacji wystawy w sklepie.
Do tej grupy trafiają produkty powystawowe, które trafiły do Nas nosząc ślady użytkowania, na skutek różnego rodzaju prezentacji produktu na stoisku sklepowym. Są tutaj także produkty o minimalnej wadzie produktu - nieznacząco wpływającej na jego użytkowanie (np.monitory z 1mm paskiem na matrycy)
Grupa D oznacza towar uszkodzony lub niekompletny, wówczas przeznaczeniem kupna produktu z takiej grupy jest z reguły późniejsze wykorzystanie jego części lub naprawa we własnym zakresie.
Opis produktów i oznaczenia Grup
Każdy produkt w zależności od jego przynależności do którejś z grup jest dokładnie opisany. Wszystkie jego niedoskonałości, wady lub uszkodzenia są podane w opisie produktu, co ma wpływ na wysokość jego ceny zakupu.
Ceny zakupu
W zależności od Grupy produktu - ceny ustosunkowują się adekwatnie do obecności produktu w danej grupie. Najwyższe ceny mają produkty z Grupy A, a najtańsze będą oczywiście produkty niekompletne lub uszkodzone, należące do Grupy D.
Gwarancja sprzedawcy
Na wszystkie sprzedawane w Naszym sklepie produktu sprzedawca daje Gwarancję z tytułu rękojmi na okres 1 roku.
Jeśli masz pytania dotyczące Grup produktów lub okresu gwarancyjnego - Zapraszamy do kontaktu z Naszym biurem
Biuro Obsługi Transakcji Sklepu EUROMARMIX
tel. +48 576 022 004
Czynne: Poniedziałek-Piątek w godz. 9:00-17:00