Kategorie produktów
Producenci
OUTLET i Grupy produktów





Jak działa OUTLET?

Nasz Sklep Outletowy specjalizuje się w sprzedaży produktów wyprzedażowych, pochodzących z:

  • Likwidacji sklepów i hurtowni
  • Wystaw sklepowych oraz prezentacji produktu
  • Końcówek kolekcji

Każdy z takich produktów trafia najpierw do serwisu, gdzie jest dokładnie czyszczony i sprawdzany pod kątem technicznym (sprawdzanie poprawności działania) i wizualnym. Po przejściu procedury serwisowej towar jest pakowany, nadana zostaje mu Grupa Produktu i jest gotowy do sprzedaży.


Grupy produktów


W zależności od przebiegu procedury serwisowej i wyglądu wizualnego, produkty trafiają do jednej z grup:

Do grupy A trafiają towary Nowe - nieuszkodzone wizualnie. Są to głównie ostatnie sztuki z końcówek kolekcji lub towar powyprzedażowy.

W tej grupy znajdują się produktu nowe z drobnymi "uszkodzeniami" wizualnymi, nie wpływającymi na działanie produktu. Takimi uszkodzeniami są np: drobne rysy czy zadrapania na obudowie lub wgniecenia powstałe na skutek transportu lub eksploatacji wystawy w sklepie.

Do tej grupy trafiają produkty powystawowe, które trafiły do Nas nosząc ślady użytkowania, na skutek różnego rodzaju prezentacji produktu na stoisku sklepowym. Są tutaj także produkty o minimalnej wadzie produktu - nieznacząco wpływającej na jego użytkowanie (np.monitory z 1mm paskiem na matrycy)

Grupa D oznacza towar uszkodzony lub niekompletny, wówczas przeznaczeniem kupna produktu z takiej grupy jest z reguły późniejsze wykorzystanie jego części lub naprawa we własnym zakresie.


Opis produktów i oznaczenia Grup


Każdy produkt w zależności od jego przynależności do którejś z grup jest dokładnie opisany. Wszystkie jego niedoskonałości, wady lub uszkodzenia są podane w opisie produktu, co ma wpływ na wysokość jego ceny zakupu.


Ceny zakupu


W zależności od Grupy produktu - ceny ustosunkowują się adekwatnie do obecności produktu w danej grupie. Najwyższe ceny mają produkty z Grupy A, a najtańsze będą oczywiście produkty niekompletne lub uszkodzone, należące do Grupy D.

 



Gwarancja sprzedawcy


Na wszystkie sprzedawane w Naszym sklepie produktu sprzedawca daje Gwarancję z tytułu rękojmi na okres 1 roku.

 


Jeśli masz pytania dotyczące Grup produktów lub okresu gwarancyjnego - Zapraszamy do kontaktu z Naszym biurem

Biuro Obsługi Transakcji Sklepu EUROMARMIX


tel. +48 576 022 004

Czynne: Poniedziałek-Piątek w godz. 9:00-17:00

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl