

Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru znajdą Państwo w Regulaminie Sklepu. Poniższe informacje są jedynie ich uproszczoną formą.
REKLAMACJA ZAKUPIONEGO TOWARU
Reklamacja zakupionego towaru może występować gdy:
- Dostarczony do Państwa towar jest inny niż wcześniej zamawiany - Zamówienie jest niekompletne, brakuje któregoś z elementów zamówienia
- Dostarczony do Państwa towar jest zniszczony
- Dostarczono niewłaściwą ilość zakupionych towarów (np.1 odkurzacz zamiast dwóch)
Jak należy postępować w przypadku reklamacji:
1. W terminie 3 dni od czasu otrzymania przesyłki i stwierdzeniu uchybień w zamówieniu proszę powiadomić Nasz Dział Sprzedaży Sklepu EUROMARMIX.pl o chęci reklamowania towaru:
- Telefonicznie: tel. +48 576 022 004 lub mailowo: sklep.marmix@gmail.com
2. Należy wypisać formularz Zgłoszenia Reklamacji, wydrukować go i czytelnie wypełnić, wskazując odpowiednią dla Państwa formę zakończenia procesu reklamacyjnego. Formularz reklamacyjny otrzymacie Państwo wraz z przesyłką zamówienia lub mailowo wyślemy go do Państwa.
3. Cały dostarczony do Państwa towar, wraz z wypisanym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu proszę odesłać na adres naszego magazynu, tj:
Magazyn Sklepu EUROMARMIX
Sklep internetowy euromarmix.pl
ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów
z dopiskiem "Reklamacja towaru"
4. Po otrzymaniu reklamowanego towaru wraz z kompletnym formularzem reklamacyjnym w ciągu 30 dni rozpatrzymy Państwa reklamację i powiadomimy o dalszym etapie postępowania a także sposobie realizacji wybranej przez Państwa formie zakończenia procesu reklamacyjnego.
Uwaga! Proces reklamacyjny zachodzi tylko i wyłącznie wtedy, gdy spełnione zostają warunki reklamacji. W przypadku reklamacji koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Kupujący, jeśli zostanie ona uznana - zwrócimy Państwu koszty transportu na wskazane konto.
ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU
Każdy klient dokonujący zakupów na odległość, poprzez sklep internetowy, ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni od momentu otrzymania do od dostawcy.
Warunki procedury zwrotu towaru:
- Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania
- Towar nie powinien być brudny i zniszczony
- Towar powinien być kompletny i zawierać wszystkie przysłane do Państwa elementy
- W przypadku zwrotu towaru - wymagamy także oryginału dowodu zakupu
Jak należy postępować w przypadku zwrotu towaru:
1. W terminie 3 dni od czasu otrzymania przesyłki i wyrażeniu chęci zwrotu zakupionego towaru proszę powiadomić Dział Sprzedaży Sklepu EUROMARMIX.pl o zwrocie towaru:
- Telefonicznie: tel. +48 576 022 004 lub mailowo: sklep.marmix@gmail.com
2. Należy wypisać formularz Zwrotu towaru, wydrukować go i czytelnie wypełnić, wskazując odpowiednią dla Państwa formę zakończenia procesu reklamacyjnego. Formularz zwrotu otrzymacie Państwo wraz z przesyłką zamówienia lub mailowo wyślemy go do Państwa.
3. Cały dostarczony do Państwa towar, wraz z wypisanym formularzem zwrotu i dowodem zakupu proszę odesłać na adres naszej fabryki mebli ADIX, tj:
Magazyn Sklepu EUROMARMIX
Sklep internetowy euromarmix.pl
ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów
z dopiskiem "Zwrot towaru"
4. Po otrzymaniu zwracanego towaru wraz z kompletnym formularzem zwrotu i dowodem zakupu, oraz stwierdzeniu że towar spełnia warunki Procedury zwrotu towaru, w ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa woli i zwrócimy należność za zakupiony towar na podane przez Państwa konto bankowe.
Zwrot w przypadku płatności kartą płatniczą
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
Informacje zapobiegające zwrotom towarów
- Aby uniknąć "nietrafionego zakupu" polecamy przed zakupem produktu skontaktować się z Pracownikiem Naszego Sklepu i zapytać o interesujące Państwa zagadnienia. Na Państwa życzenie jesteśmy w stanie zmierzyć dokładnie każdy produkt i podać Państwu wszystkie rozmiary.
- Aby uniknąć "rozczarowania kolorem", polecamy przejrzeć kartę wybranego produktu (lub rodzaj wybranego materiału obiciowego) na różnych monitorach. Niekiedy zbyt jasne / lub ciemne ustawienia wyświetlania kolorów na urządzeniach różnego typu nie odzwierciedlają rzeczywistych kolorów materiału, z którego wykonany jest dany produkt. W razie niepewności nasi pracownicy udzielą Państwu wszystkich potrzebnych informacji.
Uwaga! Proces Zwrotu Zakupionego Towaru zachodzi tylko i wyłącznie wtedy, gdy spełnione zostają warunki Procedury Zwrotu Towaru. W przypadku zwrotu zakupionego towaru - koszty wysyłki kurierskiej pokrywa Kupujący.